Napisz lub zadzwoń do nas, byśmy mogli dopasować ofertę idealną dla Ciebie.

Kontakt

Czyszczenie filtra DPF/FAP/KAT

Hydrodynamiczna metoda czyszczenia z wykorzystaniem specjalistycznej maszyny, wytwarzającej strumień roboczy cieczy skierowany bezpośrednio do wnętrza filtra.

Zalety metody:

  • Dostępna dla wszystkich marek i modeli samochodów osobowych oraz dostawczych
  • Bezpieczna dla powłoki katalitycznej filtra.
  • Wysoka skuteczność, nawet do 98 % odzyskania przepustowości kanałów filtra.
  • Brak konieczności wycinania wkładu ceramicznego, spawania.
  • Szybki czas czyszczenia około 1h.
  • Możliwość sprawdzenia rezultatu czyszczenia.
  • W przypadku filtrów samochodowych, czyści również katalizator znajdujący się obok filtra DPF.

Galeria czyszczenia filtra:

Budowa DPF:

Filtr cząstek stałych (DPF) usuwa cząstki stałe ze spalin silników Diesla poprzez filtrację fizyczną. Dostępnych jest wiele rodzajów filtrów, ale najczęściej spotykany jest monolit ceramiczny (kordieryt lub węglik krzemu) o strukturze plastra miodu.
Filtr cząstek stałych jest podobny do wkładów w katalizatorach (przekrój – plaster miodu). Jednakże kanaliki we wkładzie mają większą średnicę i porowate ścianki. Ponadto pokryte są powłoką katalityczną , stanowiącymi fundament dla cząstek metali katalitycznych.
Kanały zatkane po stronie wylotowej, nazywane są kanałami wlotowymi — to nimi spaliny wpadają do filtra. Natomiast kanały z zamkniętymi końcami po stronie dolotowej, to kanały wylotowe, którędy wydostają się spaliny.
Spaliny chcąc przejść przez taką przeszkodę muszą przecisnąć się przez pory zostawiając większe cząsteczki uwięzione wewnątrz zaślepionych kanalików.

Kontakt z nami

ADRES

ul. Kazimierza Dłuskiego 6B
05-400 Otwock

TELEFON

kom. 664 175 559
kom. 696 731 001

E-MAIL

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

GODZINY OTWARCIA

Poniedziałek - Piątek
9.00 - 17.00

allegro